hoe kun je steunen

een gift van 40 euro of meer overschrijven naar











Kom op tegen Kanker






gegevens volgen nog !!!




steeds met een fiscaal attest !














zondag 27 maart 2011

verkoop van UNIEK gesigneerd truitje Eddy Merckx

De grootste wielrenner allertijden, met een groot hart heeft me, speciaal voor mijn actie, een uniek gesigneerd wielertruitje geschonken. Hij gaf me dit persoonlijk , via Kurt en Viviane van Plum Oostende, de fietsenzaak van de Kust ( cfr links) .Als een grote fan van de renner en de mens Eddy Merckx, zal ik met flink wat pijn in het hart , dit truitje aan deze actie schenken.
Dit is een compleet uniek fietstruitje, voor de echte wielerliefhebber/ verzamelaar.

foto's op deze blog te bewonderen!
Om het doel van 5000 euro te bereiken en de 'pot te spijzen' zal ik het authentieke truitje schenken aan de bieder van het hoogste bedrag. Ik zal iedereen die reageert via unieke mail adres gynaecoloog@telenet.be
laten weten of hij of zij of de onderneming het hoogste bod heeft.

Je kan hier voor deelnemen na een mailtje : gynaecoloog@telenet.be

Je kan ook een gift van 40 euro of liefst meer voor aan Kom op tegen Kanker, rekeningnummer 488-6666666-84 met mededeling van 170-027-439 en daarna het woord 'gift'. Zo krijg je ook steeds een fiscaal attest! Vergeet zeker niet het nummer 170-027-439 te melden !


Je gift wordt 'bijgeteld' bij je bod

1 opmerking: